You're taking all of my energy

Bilderna från La isla har kommit in nu, finally!
Det ser ut som min panna är 5 meter hög men håret har samma färg som min hud. Hahaha

Idag spenderade jag dagen i tvättstugan och såg till att allt blev rent. Finns inget skönare än att släpa hem en väska full med nytvättade varma kläder. Börjar känna mig småkrasslig efter att ha lekt runt i snön häromdagen men det var fredag idag så det är klart man ska ge sig ut på något äventyr.


Mötte upp G & co inne i stan för en handfull tequila och jordnötter. Haha fan det var så länge sen, Kan inte sluta känna att jag saknar tiderna i Farsta lite. Men bara otroligt lite...

Sist men inte minst, jag har en massa skumma saker för mig. Det är inte bra, det vet jag. Det går dock inte att sluta..Inga droger, absolut inte sånt.

På en eller annan nivå skulle man nästan kunna säga att det är värre..beror dock på hur vidskeplig man är. :/
Hur hårt kan karma slå tillbaka?


En gång har jag varit 15 år...En gång för länge sen såg jag exakt ut som nu. Härligt. Ta vara på det här nu, för jag är inte generös med dessa bilder. hahah ni fattar varför.

//Yazz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0