Tjejmiddag!

Idag blir det middag hos Ellie!
Det kommer nog bli jätte trevligt
(inte bara tack vare all förfriskning vi kommer ha;D )
Kul att få träffa brudarna igen, det var så länge sen! :)
Jag har strosat runt i stan idag, handlat in det sista för nyår.
Det kommer nog bli super trevligt =).
Efter det var jag och min sunshine hemma hos mig i Örnsbronx och disskuterade och fixerade.
Jag fick se hennes nya bröstpiercing som hon fick i julklapp!
Jättefin!
Den ser ut som ett hjärta!
Jag saknar en person som kommer hem imorgon
Jag hoppas vi ses snart =)
Ha det bäst så länge och god fortsättning!
Blessed Love
//Angie


Kommentarer
Postat av: Yazz

Hoppas ni får det treeevligt <3

2009-12-29 @ 18:44:35
Postat av: Cami Pop!

Ja vi fick det jätte trevligt =)

Massa kiss historier fick vi höra HAHA :P

<3

2009-12-30 @ 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0