nya tider, nya strider.

Jag är redo för ett nytt år!
Jag kommer kapa många band men det är det värt
A fresh start som man brukar säga :)



Kommer nog inte hinna skriva imorgon
 så jag skriver här istället och berättar för er som gives a fuck
 -jag kommer börja dagen hos Emma och göra iordning
middag, drinkar you name it!
När klockan börjar närma sig 12 så ska jag möta upp Tessan och fira 12 slaget någonstans i staden och sedan blir det såklart efterfest...lite svårt att bestämma vart bara! :D

Så jag önskar alla gott nytt år redan nu!! :D

Blessed Love
// Angie


Kommentarer
Postat av: Therese Mamma till Liam

Gott Nytt År Camilla :D Jag älskar dej hoppas vi aldrig kommer att kapa vårt band, du betyder förmycket för mej! <3



Hoppas ditt nyår var wuuunderbart <3 Din nyår puss fick du säkert från en heting va?! Liam ska få min HÖHÖHÖHÖ

2009-12-31 @ 23:16:41
URL: http://tesselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0