Lördag ...

It's okey 2 cry, cuz someday you will laugh.


Det finns inte ord i denna värld som kan förklara hur mycket moster/faster älskar er. <3 Ni är bland det underbaraste som finns och det finns inte något jag inte skulle göra för er.




Firade Thon och Latife idag iaf! Hahaha dom visade den absolut hemskaste, mest avskyvärda bild jag någonsin sett på mig själv. Det är alltså en sån bild man tittar på och ser en anledning till att inte leva mer.

Dom hade iaf fått upp sin finfina julgran. Längst ner ser vi hur Kevin varit duktig och hjälpt till att pynta. Tänkte lite på rönnbär när jag såg klasarna med..kulor :)



Sen flummade vi till oss. Eller, vi och vi 8-)

Thon ansträngde sig iaf!!! Belle med för den delen *host* Dessutom kan vi här se en halshuggning på syster Latife i bakgrunden.


//Yazz

Kommentarer
Postat av: La

Vilket jättefint blogginlägg, jag ser helt 3.16- ut!! hahaha...TACK för att ni gjorde min (vår) dag så fin, du kan få låna min bok om du inte minns hur man gör "kundvagnen" eller "rumpskakaren"! <3

2009-12-19 @ 19:49:08
URL: http://mammalatti.blogg.se/
Postat av: Yazz

Hahah du har alltid sett 3.16 ut! :) Det fanns ju en annan men då var thons huvud för långt ner.



Jag minns kundvagnen, den var enkel. Men gräsklipparen har jag svårt att komma ihåg, minns bara första steget. <3 <3

2009-12-19 @ 20:53:03
Postat av: Mamma

Hahahaha Bilden på La & Thon var för härlig!

2009-12-19 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0