Krabbmacka

It takes one 2 know one.
Meet me halfway? Cuz I can't go any further than this..
Jag har gett mitt allt.



Jaja, dagen har flygit förbi som alla andra dagar. Varit och fikat med en gammal killkompis till mig :) Hmmm..ska väl börja småstäda här hemma också eftersom de blir besök imorgon också.

Är lite smått arg och grinig just nu, känner att jag står vid kanten och kan inget annat än att fortsätta utmana ödet. Tråkigt nog så är det väl bara den grejen att de bara går om och om igen.

Som med allt annat..
Varför är det alltid dåliga saker som går runt i cirklar?


Anyway, nu ska jag gå och laga kebabspett. Och jag ska bränna hela skiten, och jag ska göra torrt ris. Efter det ska jag gegga ihop allt med rödbetssallad och tycka att jag är världens bästa kock!

Catch u guys later!
//Yazz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0