Jul 2009

Usch! Det är kallt och snöigt ute :/ Jag vet att man borde gilla det med tanke på att julafton var i förrigår.

Hm, kanske nästa år då! Har iaf kommit fram till ett nyårslöfte. Jag har hört att man egentligen inte ska berätta det för någon, stämmer de?

I sånafall måste jag se till att byta.



Passar på nu, när man har massa spare-time *not* att klistra in lite bilder från julafton. Firades på landet med hela familjen :) Ungarna var julfina och maten var super som vanligt! Sitter nu och smaskar på julgodiset som blev över :) Det är nästan det bästa med julen, allt smaskigt som blir kvar.



Ääääh jag tar alldeles för mycket foton och blogg.se är alldeles för seg att uppdatera :) Men några är inne nu iaf. Kevin fick sitt eget "Your own Supermakt", Eyub citerade detta. Jag vet att man inte ska driva om Hitler och allt som hände då,  men på julen får man.

//Yazz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0