Dag på stan

Sprungit runt som en räv på spaning idag! Letade de sista julklapparna och halkade runt i snön.
Det är riktigt kallt ute nu :/ Jag gillar det inte riktigt, de faller mig liksom intei smaken.

Sen läste jag lite i en gammal tidning tillägnad Michael Jackson. Det var kul!

Sen tänkte jag på Don Omar, han måste ha varit med om en del tragiska saker om man tänker på hans låtar. Då menar jag självklart inte ALLA. Sen kom jag och tänka på att artister borde skriva memoarer, precis som muminpappa!

Då menar jag artister som har något att säga. Inte såna som svassar runt och aldrig haft ett vettigt ord i någon av texterna det gör. Som den här snubben, Chingy, titta bara hur han ser ut. Vad kan han möjligtvis skriva om?

Usch!

//Yazz


Kommentarer
Postat av: Cami Pop!

Chingy är ioförsig FETT HET loca! :D

2009-12-22 @ 22:35:55
Postat av: Yazz

Du är sjuk i huvudet! :)

2009-12-23 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0