babbel

Jag har lite små ångest över nyår, Vet inte vart jag ska vara, vad jag ska göra, vilka jag ska göra det med. Gaah! Alla verkar ha så stora planer nuförtiden, och jag hänger liksom på kanten av dom alla.

 

Idag handlade jag de sista julklapparna iaf, inte ett helvetes skit blev som jag ville!  :( Vet inte hur jag ska göra nu...
Skallen känns tung också.


OCH jag har ett blåmärke nu på höften efter att ha trillat, jag vill inte ha snö :( Jag vill kunna se vart jag sätter fötterna.

//Yazz

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir bra med julklapparna, det vet jag..Fundera inte över dom.

Ja du! Snart är hela du ett blåmärke. Både hand och höft.Använd kängor med dubbar hahahaha!

2009-12-22 @ 01:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0